віті т VW2USA - WIKI

Часті запитання

Васею-діагностом цю процедуру неможливо зробити.
Перевести велику цифрову швидкість в км можна шляхом корегування EEPROM приборки двома способами:
1. Використати спеціальний шнурок (без зняття приборки) через OBD-роз'єм.
2. Зняти та розібрати приборку, після цього змінити EEPROM приборки "прищепкою".

Дистанційний запуск (ДЗ) на VW Passat NMS 2012-2015 був доступний тільки для комплектації SEL Premium, працює на відстані розумної видимості авто (наприклад, з вікна багатоповерхівки), призначений для охолодження салону автомобіля в літній період та обігріву автомобіля в зимовий період.
Для активації ДЗ треба протягом 3 секунд нажати на брелку ключів кнопку "закрити авто" та два рази кнопку "Х2".
Детальніше тут

Маніпуляцію проводимо на блоці керування склопідйомниками, який знаходиться на водійських дверцятах, а саме по черзі кожну кнопку склопідйомника:
- зажати і утримувати до повного ВІДКРИТТЯ вікна та після повного відкриття ще раз НЕ ВІДПУСКАЮЧИ КНОПКУ дотиснути ВНИЗ і потримати натиснутою кнопку 1-3 секунди.
- зажати і утримувати до повного ЗАКРИТТЯ вікна та після повного закриття ще раз НЕ ВІДПУСКАЮЧИ КНОПКУ дотиснути ВВЕРХ і потримати натиснутою кнопку 1-3 секунди.

Процес на відео за посиланням

Під час руху заднім ходом дзеркало пасажира нахиляється вниз, щоб ви могли бачити бордюр.
Функція доступна тільки на автомобілях Passat NMS 2012-2015 (b7 USA), обладнаних водійським сидінням з пам'яттю.

Обігрів заднього скла працює тільки під час роботи двигуна та автоматично вимикається через 10 хвилин або менше.
Можливо нитки обігріву заднього скла пошкоджені.
Можливо перегорів запобіжник на обігрів заднього скла.

Підігрів зовнішніх дзеркал (якщо він є у Вашому автомобілі) працює тільки за температури зовнішнього повітря нижче +20 °C.
При першому увімкненні обігрів зовнішніх дзеркал працює з максимальним нагріванням близько ДВОХ хвилин.
Перевірте запобіжник обігріву дзеркал заднього огляду.

Ви долили AdBlue, але бортовий комп'ютер пише помилку по системі та/або заборону запуску двигуна через "№" км?
Через шнурок VCDS (вася-діагност) заходимо в блок 01- Двигун" і потім заходим в блок "04 - Базові значення", потім з випадаючого меню обираємо значення "IDE04567-Ressetting of SCR tank level detection і тиснемо кнопку "Застосувати".

Процес на відео за посиланням

Скидання заборони запуску ДВИГУНА через несправність системи SCR (AdBlue) та продовження роботи двигуна на 50 км.
Через VCDS (вася-діагност) заходимо в блок "01- Двигун" і потім в блок "04 - Базові значення", потім з випадаючого меню обираємо значення "IDE04730-Reset SCR lock та тиснемо кнопку "Застосувати".

Процес на відео за посиланням

У багажнику в області ніші запаски знаходиться наклейка із чотиризначним кодом фарби.
Всі коди для Passat 2012-2015 дивитись тут
Все коді для Passat 2016-2019 дивитись тут

Ближнє світло - H7
Дальнє світло - H7
ДХВ (денні ходові вогні) - w21w
Поворотник в фарі - WY21W
Протитуманки - H8
Передній боковий жовтий маркер - w5w
Задній хід - w16w
Стоп в багажнику / поворот - p21w
Стоп по центру заднього скла - w5w
Підсвітка в:
сонцезахисному козирку - c5w
стелі - w5w
області ніг - w5w
бардачку - w5w
багажнику - w5w
номерному знаку - w5w
картах дверей - w5w

1. Підняти напругу в лампочках кодуванням (див. розділ "Кодування VCDS").
2. Налаштувати світло фар на стенді.
3. Купити інші лампочки ближнього світла (наприклад, Osram Night Breaker Laser).
4. Встановити лінзи бі-ксенон або бі-лед у штатні фари.
5. Встановити китайську оптику головного світла з лінзами.
P.S. Установка led-лампочок в штатну фару (в рефлектор, без лінзи) може призвести до того, що Ви сліпитимете зустрічний та/або попутний транспорт.

Шини:
для 16" - 215/60
для 17" - 215/55 або 225/55
для 18" - 235/45 або 245/45 або 225/50
для 19" - 235/40

Розболтовка оригінальних дисків:
для 16" - 6.5J x DIA 57,1 ET44 5x112
для 17" - 7J x DIA 57,1 ET43 5x112
для 18" - 8J x DIA 57,1 ET48 5x112
для 19" - 8J x DIA 57,1 ET48 5x112

Діаметр ЦО (DIA) на VW Passat NMS 2020-2022 вже 66,6

Камеру заднього огляду підтримує магнітола RCD 510 з кодом 1K0035188F.
Якщо з заводу на вашій RCD 510 камера не була встановлена, то, з ймовірністю 99%, ваша магнітола не підтримує камеру заднього огляду.

Бензинові та дизельні двигуни ~ 70 літрів (включно ~ 8 літрів резерву).

Вимкнути запалення і не витягаючи ключ із замка запалення натиснути один раз "вниз" на важелі управління склоочисників.
Щоб повернути "двірники" у звичну позицію - включити запалення і натиснути один раз "вниз" на важелі управління склоочисників.
P.S. При виконанні даних маніпуляцій капот автомобіля має бути закритим.

Якщо з кузовом і кузовними елементами все гаразд, то, швидше за все, потрібна заміна ущільнювача дверей, з яких відчувається протяг/звук.

1. Супер клей
2. Двосторонній ЗМ скотч.
3. Будь-який термостійкий герметик.

Підковирнути жалом ключа пластикову заглушку на ручці водійських дверей і після цього цим же жалом фізично відкрити двері через личинку замку.
Процес як це зробити дивись тут

Повинен!
Це передбачено конструкцією автомобіля.

Дивись розділ "Кодування VCDS".

Для VW Passat NMS з двигунами 2.5, 1.8 tsi, 3.6, tdi фреон марки R134a
Кількість фреону в системі 575 грамів (+-5 грам)
Для VW Passat NMS с двигунами 2.0 tsi фреон марки R1234yf
Кількість фреону в системі 480 грамів.

Будь-яку CR2032

Причини:
1. Сідає або сіла батарейка в брелоці ключів.
2. Потрібна повторна синхронізація ключа (як це зробити самому дивись тут).
3. Якщо є позаштатна сигналізація - перевірити батарейку протиугінної мітки.

Passat NMS тиск шин визначає через датчики ABS з кожного колеса.
1. Якщо спустило колесо, то помилка засвітиться з коротким звуковим сигналом.
Кнопка скидання помилки в бардачку (заглуши двигун, увімкни запалення і затисни на кілька секунд кнопку до звукового сигналу).

2. Якщо помилка мигає без звуку протягом хвилини, а потім горіть постійно, це означає, що Ви їхали агресивно чи/або по поганій дорозі.
Щоб скинути помилку - проїдь декілька км по рівні гарній дорозі.

Причини:
1. Погана чи/або крива гума.
2. Криві колісні диски.
3. Необхідно зробити розвал/сходження.
4. Потрібне балансування коліс.
5. Гальмівні диски потребують заміни.
6. Зношені внутрішні ШРУСи.
7. Банально може бути погане дорожнє покриття (наприклад, після гусеничної важкої техніки).

Причини:
1. Заклинила заслінка рециркуляції повітря"вулиця/салон".
2. Потребує заміни фільтр салонного простору.
3. Неправильно встановлений додатковий фільтр салону (під жабо) чи/або він не підходить до Вашого автомобіля.

p2457 - рециркуляція ВГ - недостатня охолоджуюча спроможність (можливі причини: витік в якомусь з радіаторів; забитий радіатор пічки; є пошкодження в радіаторі EGR; охолоджуюча рідина втратила свої властивості).
p205B - датчик температури бака AdBlue (можливі причини: вийшов з ладу датчик; потребує чистки роз'єму датчика).
p2200, p2201, p2209 - датчик NOx (можливі причини: датчик NOx вийшов з ладу; потребує чистки роз'єму датчика; залита погана солярка/AdBlue).

Комплект від FEBI.
Парт номери розділі "Пошук запчастин" (категорія "Двигун").

1. Оновити прошивку блока двигуна до останньої актуальної (змінюється чутливість Map sensor).
2. Змінити мембрану (код шукай в розділі "Пошук запчастини" категорія "Двигун").
3. Почистити (в деяких випадках замінити) датчик "Map sensor" (парт номер дивись в розділі "Пошук запчастини" категорія "Двигун").
4. Почистити дросельну заслінку.

Якщо комплекс робіт проведено правильно і запчастини справні, але впуск продовжує закидувати оливою - встановити "маслопомойку".

1. Замінити термостат АКПП.
2. Замінити масло та фільтр в АКПП.
3. Змінити кодування АКПП посилання як це зробити

Нічого катастрофічного це не означає!
1. Якщо чутно звук "булькання" при включенні кондиціонера (клімату) - можливо, необхідно дозаправити фреон.
2. Якщо чутно шелест при включенні вентилятора пічки - необхідно почистити сам вентилятор пічки та його моторчик (перебуває під бардачком переднього пасажира).

1. Мало фреону (треба дозаправити та продіагностувати на предмет витоку);
2. Потребує заміни клапан компресора
3. Некоректно працює датчик зовнішньої температури (за замовчуванням кондиціонер не запускається за температури +3 і нижче).
4. Не працюють вентилятори радіаторів.
5. Перегорів запобіжник кондиціонера.
6. Компресор кондиціонера "впав в аварію" через занадто високу температуру охолоджуючої рідини.
7. Помилка по системі охолодження тягне помилку клімату

Підігрів сидінь розділений на 2 елементи: область попи та область спини. Якщо якась із областей не працює, то швидше за все пошкоджено нагрівальний елемент області спини/попи.

Типова проблема американських пасатів. Такий звук найчастіше провокують втулки переднього стабілізатора в холодну пору року.
Проблема зникає після потепління, після достатнього прогріву автомобіля або після закінчення нерівностей чи "лежачих поліцейських.
Якщо проблема проявляється і в теплу пору року, то, швидше за все, треба замінити втулки стабілізатора.
Також такий звук ще може провокувати зношена подушка АКПП.

1. Злетів тросік замка (треба знімати карту дверей).
2. Через занадте застосування сили під час відкриття дверей - зламався замок (необхідно замінити замок).
3. Замок з часом вийшов з ладу і потребує заміни.

Номери замків дверей на Passat NMS дивись в розділі "Пошук запчастин" (категорія "Кузов і його елементи")

Замки дверей на американських пасатах взимку часто замерзають (в т.ч. тросик замку).
Причинами цього є:
- мийка автомобіля в сильний мороз;
- концентрація конденсованої вологи всередині замка (конструктивно він там утворюється та збирається);
- довготривалого простою автомобіля просто неба в період опадів.

Якщо в бачку омивача та в шлангах подачі немає замерзлої рідини, то моторчик омивача, швидше за все, пішов у "аварію". Потрібно скинути клему з акумулятора на 15 хвилин.
Омивач лобового скла не буде працювати, якщо у Вас відкритий капот автомобіля.

Адаптація на кондиціонері: затиснути одночасно і утримувати кнопку "а/с" та кнопку увімкнення рециркуляції повітря в салоні.

Адаптація на кліматі: затиснути одночасно і утримувати кнопку "а/с" та кнопку "обдув на себе".

1. Підклинює або заклинив привід заслінки (замінити, розворушити заслінку фізично або спробувати зробити адаптацію заслінок (детальніше дивись тут).
2. Забитий радіатор пічки (детальніше дивись тут)